Welcome, Guest. Please login or register. September 24, 2020, 22:59:47 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  World of Warcraft - Ravencrest (Moderators: Tirrimuna, Naakka)
| | |-+  WoW open beta
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: WoW open beta  (Read 8605 times)
Jermu
author

~13th Warrior

« on: January 28, 2005, 13:58:25 »

Naakka ainakin tulossa sinne lisäkseni  Grin Muita? Joko päätetään serveri ja sellasta?

edit: Ni se linkki, kertauksen vuoksi: http://en.wow-europe.com/
« Last Edit: January 28, 2005, 14:15:57 by Jermu » Logged
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #1 on: January 28, 2005, 14:01:32 »

Menkää helvettiin nyt sieltä rekisteröitymisestä kun oon tunnin hakannu refreshiä että toi paska toimiiiiis.... herne!
Jermu
author

~13th Warrior

« Reply #2 on: January 28, 2005, 14:04:28 »

Oho, taisi käydä mul tuuri, tokalla yrittämällä läpi. Hitaasti ne sivut kyl aukeni, meni sellanen reilu parikyt minsaa koko hoitoon. Clientin imutuksessa meneekin sitten hiukka isompi tovi.
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #3 on: January 28, 2005, 14:06:17 »

No ku netistä lukee niin jengi pystyy ihan hyvin rekisteröitymään, mutta mä oon jumittunu keskelle sitä rekisteröitymistä. Nyt tulee vaan page cannot be displayed ja oon aika tarkkaan 30min nyt ollut tässä jamassa.
Wallas
writer of chronicles

« Reply #4 on: January 28, 2005, 14:21:55 »

Naakalla taitaa olla paha WoW kuume  Grin

Ite olen pelannu pari kertaa maagin sinne lvl 20+ tasolle ja en viitti pelata ennen retailia enempää. Hahmo menee kuitenkin alta ja sit vaan harmittaa kaikki ne menetetyt levelit, skillit ja kamat.

Olen pelannut WW2OL:ää odottaessani retailia. Sisulaisia on PvP serverillä. Olikohan se joku En PvP server 5 tms.

World War 2 Online: Battleground Europe - Wallas
DDO - Fennokhan ja Fennokaani
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #5 on: January 28, 2005, 14:26:42 »

No olishan tota ihan mukava kokeilla, mutta toi rekisteröinti ei vaan onnistu. Nyt oon saanu sen vähän pelittämään, mutta accountin teossa on se secret question juttu, mistä pitäis valita kysymys siitä dropdown menusta. Mutta kun siinä menussa ei mulla oon mitään. Sit kun painaa continue niin se hyppää takas ja valittaa, että tohon kohtaan pitää valita jotain. Mutta kun ei oo mitään valittavaa... paska peli! Smiley
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #6 on: January 28, 2005, 14:32:41 »

Haistakoon vittu pelinsä kanssa. Nyt siihen menuun tuli yllättäen vaihtoehdot, mutta saksaks. Valitsin kuitenkin yhen, kirjoitin siihen vastauksen ja painoin continue. Silmänräpäyksessä se tyhjens taas sen menun valinnan ja valitti, että pitää valita joku vaihtoehto, mutta nyt taas se menu on tyhjä Smiley

Eipä tarvii totakaan spoilata ittelleen. Nyt riitti tää pelleily. Onneks tänään tuli saksasta mulle uus studio äänikortti. Installoin sen koneeseen ja teen angstipoppia aiheesta kuinka paska rekisteröintisivu voi olla!
Jermu
author

~13th Warrior

« Reply #7 on: January 28, 2005, 14:33:29 »

Saksa onkin paska maa.

..eiku olihan mul muutakin, että eihän tuolta tarvitse venailla mitään vahvistusmailiä? Kun ei ole mitään sieltä kuulunut confirmin jälkeen.
« Last Edit: January 28, 2005, 14:36:05 by Jermu » Logged
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #8 on: January 28, 2005, 14:37:26 »

Haha ei prkl nyt kymmenennellä reloadilla sain menuun taas vaihtoehtoja, mutta ne on ranskaks Smiley Vaan eipä väliä, continuen painamisen jälkeen se tyhjens taas mun vastaukset...
tuulimylly
author

Suolenpäässä on aina valoa

« Reply #9 on: January 28, 2005, 14:57:27 »

ihan oikein et naakka ei pääse sisään se on netti pelien S Y Ö P Ä !

Tuulimylly, Lamest char since 1998
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #10 on: January 28, 2005, 15:08:19 »

Laatutietoinen!
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #11 on: January 28, 2005, 15:09:02 »

Mutta tosiaankin nyt en enää edes yritä rekisteröitymistä. Haetaan sitten kaupasta kun se Prisman hyllylle ilmestyy.
Jermu
author

~13th Warrior

« Reply #12 on: January 28, 2005, 15:21:30 »

Tein tuossa vielä yhden accon exällenikin, kun kiinnostui tuosta mokomasta, teenkö Naakallekin?  Smiley
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #13 on: January 28, 2005, 15:27:46 »

Siis miten kaikki muut voi tehdä accoja!??

Tosin tajusin äsken kanssa, että se clientti on joku 2,5gigaa jota en ehkä jaksa imuttaa, koska viikonloppuna on tiedossa paljon koneen räppäystä muutankin (=ei voi jättää imuttamaan). Kaiken kukkuraksi se kuulemma jaetaan bittorrentilla ja jengi saa tyyliin 40k/s eli ei auta vaikka olisi mikä putki kotona.
Masklin
WoW Officer
writer of chronicles

« Reply #14 on: January 28, 2005, 15:38:49 »

no toi et jengi sais max 40kb/sec bittorrentilla on ihan paskapuhetta mikäli ne ei oo tehny jotain radikaaleja muutoksia siihen et miten se toimii. (eli siis lisänny jotain rajotuksia tai kussu sen muutenvaan ihan täysin)

ne koko us betan ajan käytti kans bittorrenttia, ja siel oli aina muutamat joilla se ei toiminu kunnolla, mut ainakaan henk koht ei ollu mitään ongelmia sen kanssa. tuli ihan näppärästi joku 80-180kb/sec. mikälie linja sit ollu alla, varmaan kahella eri nopeudella otettu kun just niihin aikoihin toi tuplaantu ja downloadasin sitä useempaan otteeseen 6kk aikana

tosin, naakan rekisteröinnin onnistumisen perusteella vois ennustaa et naakka vois hyvinki kuuluu noihin muutamiin jolla ei toimi kunnolla :)
« Last Edit: January 28, 2005, 15:39:44 by Masklin » Logged
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length