Welcome, Guest. Please login or register. April 22, 2021, 01:30:37 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  Not playing anything? General topics? A new game? Discuss here!
| |-+  General gaming discussions
| | |-+  Pirates of the Burning Sea
« previous next »
Pages: 1 ... 8 9 [10] Print
Author Topic: Pirates of the Burning Sea  (Read 32378 times)
Wallas
writer of chronicles

« Reply #135 on: March 12, 2008, 13:13:19 »

Open beta on sitä varten, että todetaan pelit turhiksi tai kiinnostaviksi Smiley

World War 2 Online: Battleground Europe - Wallas
DDO - Fennokhan ja Fennokaani
Naakka
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #136 on: March 12, 2008, 16:29:18 »

Tuolla ei ole edes free trialia, oisin kyllä kokeillut.
Dagi
novelist

My karma ran over your dogma

« Reply #137 on: March 12, 2008, 16:41:04 »

Tuolla ei ole edes free trialia, oisin kyllä kokeillut.

Ei kannata... idea oli manio toteutus oli äässistä

RETKU Gaming Community.
Riski
writer of chronicles

« Reply #138 on: March 12, 2008, 22:08:16 »

Ite olen pelaillut finnexusen porukoiden kanssa ja oma ukkeli on päässyt 41levelille. Parii viikkoo ei oo yhtää kerenny pelata nii siihe o jumittinu.

PVE = Paskaa
PVP = Parasta mitä markkinoilta löytyy.  Vituttaa kun oma laiva menee pohjaan, mutta saatanan hyvä tunne ku vastustaja meneeki pohjaa :=)

Edit: Mulla on vielä jossain triali jos joku haluaa...
« Last Edit: March 12, 2008, 22:08:57 by Riski » Logged

Yippie-ki-yay- motherfucker
Naakka
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #139 on: March 13, 2008, 09:22:09 »

Mä en ymmärrä miten peliä voidaan tehdä neljä vuotta tms ja sitten se on sellainen, että jokainen pelaaja tajuaa ekana iltana että sehän on ihan paska. Onko designerit niin sokeita omille säädöilleen...
Welyathan
Guest
« Reply #140 on: March 16, 2008, 12:12:52 »

Mä en ymmärrä miten peliä voidaan tehdä neljä vuotta tms ja sitten se on sellainen, että jokainen pelaaja tajuaa ekana iltana että sehän on ihan paska. Onko designerit niin sokeita omille säädöilleen...

Tohon tiesit vastauksen ennenkuin kysyitkään, eli ainahan ne on. On toi ihan kohtuu peli, vaikka missionit onkin melko puhdasta toistoa. Tarinat joille missionit rakentuu on taas puolestaan todella hyviä, stoorimissionit erityisesti.

Max lvl on 50. Miekkailu, on se aika hanurista, mutta siinäkin on omat nyanssinsa. Ongelmana näillä on se, että lähtivät aluksi tekemään seilailupeliä ja sittemmin tajusivat, että eihän se mihinkään riitä, vaan pitää myös maataistelu saada mukaan. Niiden käyttämä engine ei siihen oikeen taipunut, tuli kehnoa.

Mulla tän pelaaminen on vähäks aikaa jäänyt kun on taas tullut oleskeltua ulkomailla toista kuukautta, mistä ei pysty SOE laittamien estojen takia lisätä aikaa subscriptioniin (suomailaisella kortilla voi aktivoida/ostaa vaan suomalaisesta IP:stä). Olen tyydyttänyt pelihaluja pelaamalla muutaman kerran Planetsiden 2 viikon trialia. Jos näistä kahdesta valitsisi, pelaisin mieluummin Planetsidea. Avaan varmaan kotiin päästyä Station Accessin, niin pääsee pelaamaan molempia ja muutamia muita.
Baelt
board n00b
*

« Reply #141 on: April 01, 2008, 14:08:51 »

EVE-Online pelaajana merirosvotoiminta (yarrrrrrr) on lähellä sydäntä ja ehkä pystyisi hyväksymään puiset laivatkin.  Mutta kommentteja pelista luettuani taitaa olla parempi pysyä erossa.   

Ite olen pelaillut finnexusen porukoiden kanssa ja oma ukkeli on päässyt 41levelille. Parii viikkoo ei oo yhtää kerenny pelata nii siihe o jumittinu.

PVE = Paskaa
PVP = Parasta mitä markkinoilta löytyy.  Vituttaa kun oma laiva menee pohjaan, mutta saatanan hyvä tunne ku vastustaja meneeki pohjaa :=)

Edit: Mulla on vielä jossain triali jos joku haluaa...

Markkinoiden parhaasta en puhuisi jos ei ole EVE-Onlinea kokeillut.
Aeniu
author

« Reply #142 on: April 18, 2008, 13:09:11 »

http://www.peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/8574/Pirates-of-the-Burning-Seasin-palvelimia-suljetaan/

Ylläri pylläri

Warhammer Online: Aimo - Squig Herder 40/55
Welyathan
Guest
« Reply #143 on: April 18, 2008, 13:44:20 »

Peli sinälllään on ihan jees, mutta ilman PvP:tä melko laimea. Ja tähän se kaatuukin, sillä porukat ei jaksa odotella viikkoa että saadaan aikaseks PvP taistelu jostain satamasta.
Pages: 1 ... 8 9 [10] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length