Welcome, Guest. Please login or register. June 22, 2018, 05:38:19 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  Age of Conan (Moderator: Naakka)
| | |-+  pelikone Conania varten
« previous next »
Pages: 1 2 3 [4] 5 Print
Author Topic: pelikone Conania varten  (Read 13704 times)
Canardian
writer of chronicles

Fire Mage

« Reply #45 on: June 03, 2008, 22:55:15 »

Onpas tavattoman paska näytönohjain, eiks minimi nykyään oo Geforce 8800 GTS 640MB?
Mulla on ollu se jo kohta 5 vuotta.
« Last Edit: June 03, 2008, 22:55:30 by Lumooja » Logged

-LOTRO - Vigg - 16 Dwarf Guardian, EVE - Imperaattori - Raven / Lvl 4 mis, WoW - Lumooja - 70 UD Mage (Fire Spec), WoW - Hoitsu 42 UD Priest (Holy Spec), Saalistaja - 30 Orc Hunter (Beast Spec), EQ - Lumooja - 70 Enc, EQ - Papitar - 56 Clr, EQ2 - Lumooja - 20 Wiz, SWG - Lumooja - Bounty Hunter, AO - Robotti - 86 Eng, AO - Hoitsu - 110 Doctor, DAoC - Lumooja - 12 RM
Hemet
Guildmember: Darkfall
melee healer
writer of chronicles

« Reply #46 on: June 04, 2008, 13:04:12 »

Onpas tavattoman paska näytönohjain, eiks minimi nykyään oo Geforce 8800 GTS 640MB?

Hei, voisitko nyt yrittää vähän enemmän.. Ei kukaan jaksa lukea tollasia "Mulla on ollu se jo kohta 5 vuotta." -kommentteja, ihan laadutonta skeidaa.

Now playing: As Vahearun on Darkfall: Unholy Wars. Other nicknames from the past: Raphael, Hemet.

BAT/UO/EQ/AO/SB/DAoC/EQ2/WoW/EVE/LotRO/AoC/WAR/DF/..
Canardian
writer of chronicles

Fire Mage

« Reply #47 on: June 04, 2008, 17:36:10 »

Ai että nyt on jo faktat sun mielestä skeidaa?
Ostin sen vuonna 2006, ja 2008-2006 on mun mielestä kohta 5 vuotta.
« Last Edit: June 04, 2008, 17:38:27 by Lumooja » Logged

-LOTRO - Vigg - 16 Dwarf Guardian, EVE - Imperaattori - Raven / Lvl 4 mis, WoW - Lumooja - 70 UD Mage (Fire Spec), WoW - Hoitsu 42 UD Priest (Holy Spec), Saalistaja - 30 Orc Hunter (Beast Spec), EQ - Lumooja - 70 Enc, EQ - Papitar - 56 Clr, EQ2 - Lumooja - 20 Wiz, SWG - Lumooja - Bounty Hunter, AO - Robotti - 86 Eng, AO - Hoitsu - 110 Doctor, DAoC - Lumooja - 12 RM
Gorlos
Guest
« Reply #48 on: June 09, 2008, 20:44:02 »

Ostin sen vuonna 2006, ja 2008-2006 on mun mielestä kohta 5 vuotta.

Kyllä 320 mekaaki riittää conaniin. Ostin sen viime vuonna (2007). Lumoojan laskuopin mukaan siis neljä vuotta sitten  Tongue Roll Eyes Huh Shocked
Salama
novelist

Silence is a choice of one.

« Reply #49 on: June 12, 2008, 09:59:05 »

Mjooh tosiaan tuota näyttistä pitää vielä meditoida... AoC:ia tulee varmasti kanssa eniten hkattua joten ei viittisi ostaa toista näyttistä viereen pölyttymään..

WoW Ravencrest, Kheiron, Gaianus (Horde)
WoW Chromaggus, Louhetar, Marjatta, Celebrían (Horde)
WoW Argent Dawn, Xanai, Fárbauti (Alliance)
---------------------------------------------------------------------------
SWG Eclipse, Salama, Xathos, Feshi, Irmeli, Oktrem
SWG Farstar, Kheiron, Aletheia, Feshi, Tus'e, Ralrracheen
Lan nick, Muumi
Tirrimuna
WoW Officer
writer of chronicles

Respect my authoritha!

« Reply #50 on: June 16, 2008, 19:23:01 »

Paljonko joutuu sitomaan pääomaa laitteistoon jolla conan pyörii? Riittääkö 500-700 eur?

Jos joku tietää tuohon haarukkaan mahtuvan setin niin kertokaa ihmeessä. Vanha mylly ei tuota peliä kyllä pyöritä millään.

Edit: NVM löysin tuon toisen threadin.
« Last Edit: June 16, 2008, 19:28:19 by Tirrimuna » Logged

<EQ: Retired> <EQ2: Retired> <WoW: Retired> <EVE: Retired> <RL: Active>
Where do you want to wipe today?
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #51 on: June 16, 2008, 21:57:58 »

Conanissa on nyt vaan sellanen onkelma, että en menis kyllä sokkona laittamaan euroakaan koneeseen joka on tarkotettu vain conania varten. Osa tykkää pelistä paljon, osa taas ei joten ihan sellasena ystävän neuvona vois sanoo, että kannattaa ennen suuria sijoituksia hieman tutustua peliin.
Salama
novelist

Silence is a choice of one.

« Reply #52 on: June 16, 2008, 22:39:14 »

Jep..

Ja tosiaan itte aloitin veivaan kaverin läppärillä jossa 2Gb muistia, x1400 mobiiliration ja joku 3Gb prossu tjsp...
Suoraan en nyt muista ton koneen speksejä mutta ei tosiaan mikään pelikone..
Ja ihan kohtuudella pyöritti, kunhan karsii karkkia vaan suosiolla..
Muistia suosittelen olevaksi paljon, kun AoC vaikuttaisi sitä ahmivan..

Eli bottomline is, suosittelen kokeilemaan omalla koneella ennenkuin tekee johtopäätöksiä.
Taikka sitten yrittää ängetä jonkun luo jossa tän näkee..

Kun nyt vaan aukeis ne friend keyt niin saisi moni kokeilla...

WoW Ravencrest, Kheiron, Gaianus (Horde)
WoW Chromaggus, Louhetar, Marjatta, Celebrían (Horde)
WoW Argent Dawn, Xanai, Fárbauti (Alliance)
SWG Eclipse, Salama, Xathos, Feshi, Irmeli, Oktrem
SWG Farstar, Kheiron, Aletheia, Feshi, Tus'e, Ralrracheen
Lan nick, Muumi
Welyathan
Guest
« Reply #53 on: June 17, 2008, 09:32:34 »

Conanissa on nyt vaan sellanen onkelma, että en menis kyllä sokkona laittamaan euroakaan koneeseen joka on tarkotettu vain conania varten. Osa tykkää pelistä paljon, osa taas ei joten ihan sellasena ystävän neuvona vois sanoo, että kannattaa ennen suuria sijoituksia hieman tutustua peliin.

Jos kone ei kykene pyörittämään Conania ja ylipäätään harrastaa pelaamista (muuta kuin Traviania), niin 700-1000 ei ole kummonen sijoitus uuteen koneeseen. Ethän sä lätkääkään menis pelaamaan monot jalassa.
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #54 on: June 17, 2008, 09:52:28 »

No mun ymmärryksen mukaan tirri ei ole varmaan vähintään vuoteen pelannut mitään ja jos conan on ainoa etäinen kiinnostuksen kohde niin siks vaan mietin, että kannattaako kylmiltään sijoittaa isoa summaa koneeseen jos conan ei kiinnostakkaan ja sitten kone jää pölyttymään.
Ja se, että kone ei pyöritä conania ei tarkota etteikö se pyörittäis jotain muuta peliä. Mä olen pärjännyt ainakin oivallisesti nykyisellä koneellani tähän saakka. Ja pärjään conaninkin kanssa, vaikkei se mitenkään smoothisti pyörikkään.
Wallas
writer of chronicles

« Reply #55 on: June 17, 2008, 10:01:21 »

Varsinkin tossa levelointivaiheessa on aika sama saako koneesta irti 50 vai 15 fps. Ja leveloidessa saa pelistä jo hyvän kuvan.

Jos pelistä oikeasti innoostuu ja funcom joskus tulevaisuudessa saa sen massiivisen PvP:n jopa implementoitua, niin sitten voi harkita parempaa konetta.

World War 2 Online: Battleground Europe - Wallas
DDO - Fennokhan ja Fennokaani
Welyathan
Guest
« Reply #56 on: June 17, 2008, 11:14:22 »

Niin no, tietysti ton "jolla pyörii" voi ottaa monella tavalla. Te otitte sen sillä, että nykyinenkin jo pyörittää. Mä sijoitin uuteen koneeseen siinä vaiheessa kun peli ei enää käynnistynyt vanhassa ollenkaan kun shader versiot oli ajanut jo ohi.
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #57 on: June 17, 2008, 11:28:17 »

Jos pelistä oikeasti innoostuu ja funcom joskus tulevaisuudessa saa sen massiivisen PvP:n jopa implementoitua, niin sitten voi harkita parempaa konetta.

Hitto nyt lipeen jo aiheesta mutta mä en voi vittu tajuta tätä funcomin juttua. Siis massiivisen pvpn piti ainakin jossain vaiheessa olla "the" juttu conanissa ja nyt sitä ei oo ollenkaan! Helvetti daocissa oli frontierit from day one ja ne myös kantoivat (tai kantavat edelleen) koko daocin konseptia ja oli se mikä tekee pelistä hyvän. Saatanan funcomin paskarunkkarit. Uhos tekevänsä vaikka mitä mut tekivätki uuden lotron!
Wallas
writer of chronicles

« Reply #58 on: June 17, 2008, 11:53:19 »

Hitto nyt lipeen jo aiheesta mutta mä en voi vittu tajuta tätä funcomin juttua. Siis massiivisen pvpn piti ainakin jossain vaiheessa olla "the" juttu conanissa ja nyt sitä ei oo ollenkaan! Helvetti daocissa oli frontierit from day one ja ne myös kantoivat (tai kantavat edelleen) koko daocin konseptia ja oli se mikä tekee pelistä hyvän. Saatanan funcomin paskarunkkarit. Uhos tekevänsä vaikka mitä mut tekivätki uuden lotron!

Visio ja realiteetti ei oikein taas kohdannut tuotannossa.

World War 2 Online: Battleground Europe - Wallas
DDO - Fennokhan ja Fennokaani
Welyathan
Guest
« Reply #59 on: June 17, 2008, 13:57:45 »

Visio ja realiteetti ei oikein taas kohdannut tuotannossa.

Ei kohdannut joo. Kaikki näyttää kivalta, mutta fiilis on jatkuvasti sellanen että kaikki on niin moneen kertaan tullut tehtyä ennenkin. Tähän panen vielä lisäksi, että mulla on crashit vaan lisääntynyt patchien myötä. Alussa meni 5-6 tuntia ok, nyt menee ruutu mustaks taas kerran tunnissa. Pitää varmaan viritellä taas paluuta Planetsiden pariin, jos SOE rupee hyväksymään korttia.
Pages: 1 2 3 [4] 5 Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length