Welcome, Guest. Please login or register. November 14, 2018, 04:16:58 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  Age of Conan (Moderator: Naakka)
| | |-+  Wanhan rosteri tänään
« previous next »
Pages: [1] 2 Print
Author Topic: Wanhan rosteri tänään  (Read 5796 times)
Hemet
Guildmember: Darkfall
melee healer
writer of chronicles

« on: May 26, 2008, 23:55:41 »

Aika joukko pelaajia jo, ei mahdu edes kaikki tohon rosteriruudulle..

Now playing: As Vahearun on Darkfall: Unholy Wars. Other nicknames from the past: Raphael, Hemet.

BAT/UO/EQ/AO/SB/DAoC/EQ2/WoW/EVE/LotRO/AoC/WAR/DF/..
Morkkis
author

« Reply #1 on: May 27, 2008, 00:21:40 »

OUTS, ei oo Sarmangoth ykkösenä  Shocked

DAoC Uthgard freeshard:
Morkkis (mid)

DAoC (live / inactive):
Morkkis / Luupia (mid)
Hemet
melee healer
writer of chronicles

« Reply #2 on: May 27, 2008, 09:53:26 »

Eiköhän kaikki tiedä että Sarma on #1 grindaaja. En henk.koht. usko että kenelläkään riittää paukkuja samanlaiseen suoritukseen kuin mitä DAoC:n puolella näimme. Gery puolestaan veivaa myös antaumuksella, mutta ehkä tässä nyt kuitenkin taistellaan tuulimyllyjä vastaan!

Now playing: As Vahearun on Darkfall: Unholy Wars. Other nicknames from the past: Raphael, Hemet.

pouget
writer of chronicles

Abbalah Gorg!

« Reply #3 on: May 27, 2008, 12:42:25 »

Jep, kyllä se Sarman RR12 bonella sooloten Daocissa on sellainen huippu, jota ei ihan pikkugrindaamisella ylitetä Smiley.

GW2.
Gusse
author

I'm a llama!

« Reply #4 on: May 27, 2008, 13:02:08 »

Hulluja. Ajelen sellast hyvää etana vauhtia et siin vaihees ku muut on 80 ni mä oon siel jossai 30-40 tienoil.
Coco
writer of chronicles

« Reply #5 on: May 27, 2008, 16:46:59 »

Mites jengi on noin hidasta? Eilen törmäsin vahingossa johonkin lvl 75 Jatulit- jantteriin, liekö sielläkin jo ensimmäiset lvl80?
Morkkis
author

« Reply #6 on: May 27, 2008, 17:56:14 »

Jep, kyllä se Sarman RR12 bonella sooloten Daocissa on sellainen huippu, jota ei ihan pikkugrindaamisella ylitetä Smiley.

Ei se nyt ihan kokonaan soolonnut, paljon mies ajeli myös Sussin groupassa Smiley Mut jooh, kyllä se oli semmoistakin grindiä se että hui.

DAoC Uthgard freeshard:
Morkkis (mid)

DAoC (live / inactive):
Morkkis / Luupia (mid)
Hemet
melee healer
writer of chronicles

« Reply #7 on: May 28, 2008, 00:02:33 »

Uusinta..

Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #8 on: May 28, 2008, 09:13:27 »

Mites jengi on noin hidasta? Eilen törmäsin vahingossa johonkin lvl 75 Jatulit- jantteriin, liekö sielläkin jo ensimmäiset lvl80?

Ei tässä ennen joulua mitään kiirettä ton lvl80 kanssa. Eilen ei ollu ku 30mins aikaa pelata, mutta senkin käytin necron leveloimiseen. Ei vaan osaa päättää! Smiley
Calinur
writer of chronicles

Mutsis oli...

« Reply #9 on: May 28, 2008, 09:15:29 »

Ei tässä ennen joulua mitään kiirettä ton lvl80 kanssa. Eilen ei ollu ku 30mins aikaa pelata, mutta senkin käytin necron leveloimiseen. Ei vaan osaa päättää! Smiley

Mjoo, en ole kerennyt juurikaan olemaan online sitten vklopun jälkeen ja itselläkin mietinnässä uuden classin peluu....tai sitten ei....ei osaa päättää tosiaan tai sitten en vaan tajua Cheesy
Naakka
moderator
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #10 on: May 28, 2008, 09:23:44 »

Mä meinaan varmaan veivaa tota necroa tonne 20-30 välimaastoon ja sitte tehdä päätöksen siitä mitä alan oikeesti pelaamaan. Pitää sitten tehdä tarvittavat toimenpiteet Wanhan suhteen eli joko pitää shamaani siellä tai sitten lähteä killasta ja joinata necrolla. Ei kai siellä kehtaa heti alkuun mitään altti/main rumbaa aloittaa Smiley
Noitatohtori
writer of chronicles

« Reply #11 on: May 28, 2008, 09:35:18 »

Minä olen ollut kyllä tyytyväinen siihen että vaihdoin rangerin Herald of xotoliin, pirun hauska classi pelata. Kyllähän siinä joutuu kamoja keräileen jatkuvasti jos puolivaloilla grindaa oman levelin mosia, mut kyllä ne sit lähteekin livakkaasti hengiltä kunhan keskittyy hommaan.

Suolistaja Mora
Cooron
writer of chronicles

Wanna see my epix?

« Reply #12 on: May 28, 2008, 10:13:35 »

Oon nyt melkein joka päivä päässyt logaamaan peliin vasta kasin pintaan jolloin riehumiseen on vain rajoitettu aika. Classista olen tykännyt tosi paljon, ihan nyt viimeisen 4 tason aikana on huomannut pientä tahmailua, lähinnä siksi että viimeiset 5 feat pistettä on mennyt talentteihin joita en käytä. LVL 45 nyt ja laskujen mukaan lvl 49 pitäisi avautua taas omaa pelityyliä tukevia featteja.

Hahamoa tehdessäni mielessä oli Necro joka jäi pienelle huomiolle kun varmistui PvP servu (kuuntelin whinettäjiä, mutta kyllä ne 50+ necrot niittää ihan helvetillistä vauhtia) sekä Bear Shaman että Dark Templar. Templarista tykkään, mutta Beer Shaman on kyllä ehdottomasti alt-listan kärjessä.

MMORPG addict looking for the next fix.
Pahamuu, Otus, Teuras, Cooron, Cordain, DesyncDevil
Coco
writer of chronicles

« Reply #13 on: May 28, 2008, 15:16:46 »

Itse oon tykästynyt omaan Rangeriin. Mielenkiintoinen class siinä mielessä, että sillä on sekä ranged dps, että melee dps molemmat todella vahvan tuntuisia. Bear Shaman on ollut tähän asti oikeastaan ainoa class mikä on ollut vaikeaa saada hengiltä PvP:ssä, niiden jonkin aivan älyttömän healin ansiosta (on muuten kumma, jos sitä ei olla tuneemassa ensimmäisten joukossa). Ranger vain näyttäisi ottaneen sen FotM:in roolin, sillä niitä taitaa killassa olla tällä hetkellä eniten, mikä taas pistää miettimään classin vaihtoa.
NoKe
author

« Reply #14 on: May 28, 2008, 18:29:44 »

Mites nuita classeja yleisesti killasta löytyy? Onko jostain huutava pula? Itse olen tällä hetkellä tekemässä joko Assassinin tai Guardianin, mutta jos jotain classia tarvittaan kipeästi lisää niin saatan tehä sellaisen.

WoW: Thylia lvl 80 Nelf Resto Druid (Darksorrow)
Frigid lvl 80 Human Unholy DK (Darksorrow)
Games of the past: LotRO, AoC, WAR
Pages: [1] 2 Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length