Welcome, Guest. Please login or register. August 25, 2019, 04:24:15 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  EverQuest Talk (Moderator: Tirrimuna)
| | |-+  COme and refress some memories :>
« previous next »
Pages: 1 [2] Print
Author Topic: COme and refress some memories :>  (Read 8237 times)
Naakka
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles
*****

Karma: -33
Offline

Posts: 12158


Shit Lord


« Reply #15 on: May 26, 2009, 08:34:32 »

Eikujuu, lgukissa onki joku tähän 10v anniversaryyn liittyvä world event systeemi... kyllähän tosta oli tekstiä jossain, en vaan muistanu.

11.5. alkanu näköjään:
Unrest + Guk Group Event
The mysterious forces that produced Darkest Guk and Reinforced Blackburrow have spread to two other classic dungeons: the Estate of Greater Unrest and the Lost Temple of Cazic Thule. They may look the same as you remember, but adventurers who brave these areas will find familiar foes with greatly increased power, as well as a few surprising twists. Dare to enter, and claim the artifacts within!   
« Last Edit: May 26, 2009, 08:37:05 by Naakka » Logged
Welyathan
Guest
« Reply #16 on: May 26, 2009, 15:22:23 »

Eikujuu, lgukissa onki joku tähän 10v anniversaryyn liittyvä world event systeemi... kyllähän tosta oli tekstiä jossain, en vaan muistanu.

11.5. alkanu näköjään:
Unrest + Guk Group Event
The mysterious forces that produced Darkest Guk and Reinforced Blackburrow have spread to two other classic dungeons: the Estate of Greater Unrest and the Lost Temple of Cazic Thule. They may look the same as you remember, but adventurers who brave these areas will find familiar foes with greatly increased power, as well as a few surprising twists. Dare to enter, and claim the artifacts within!   


Se loppu näköjään. Menin just lgukiin ja se on ennallaan.
Logged
Welyathan
Guest
« Reply #17 on: May 26, 2009, 21:57:29 »

Aavistuksen verran nopeempaa kuin 8 vuotta takaperin. Lvl 40 reilussa 18 tunnissa.
Logged
Welyathan
Guest
« Reply #18 on: May 28, 2009, 12:22:47 »

No joo, expa penalty on pienentynyt. Vuorokaudessa peliaikaa periaatteessa mahdollista vetää levelille 50. Kuollessa ei enää tarvitse mennä takasin loottaamaan kamojaan corpsesta. Spellejä ei tarvitse kuollessa enää lataa uudestaan hotbariin. Raha ei paina enää mitään. Tällanen peli nykyään. Jos nyt menee kuleille selittämään että EQ oli vaikee peli ja ne sattuu sitä kokeilemaan, niin hiukan väärä kuva välittyy.
Logged
Naakka
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles
*****

Karma: -33
Offline

Posts: 12158


Shit Lord


« Reply #19 on: May 28, 2009, 12:36:03 »

Joo näin on.

Sellanen knoppitieto, että toi kuolemajuttu muuttui vasta viimeisimmässä expansiossa eli lähes 10v julkaisun jälkeen. En oikein tajua, että miks ne tässä vaiheessa lähti muuttamaan tollasta asiaa, joka oli just niin perus EQta kuin vaan voi olla.
Logged
Welyathan
Guest
« Reply #20 on: May 28, 2009, 14:34:42 »

No ei se oikeestaan haittaa, että joitain asioita helpotetaan. Ehtiipähän sitten touhuta enemmän kun ei tartte juoksennella ruumiinsa perässä. Ihan yhtä paljon aikaa siihen pelaamisen menee kuitenkin.

Naakka, sä pelasit sitä berserkeriä...miten sun damage suhtautu siihen mercenaryn tekemään damageen. Olikse se merc paljon kovempi tekemään vahinkoa kuin sun dps classi? Oletan että käytit warrior merccia.
Logged
Naakka
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles
*****

Karma: -33
Offline

Posts: 12158


Shit Lord


« Reply #21 on: May 28, 2009, 15:05:20 »

En berserkeriä vaan beastlordia.

Ja mä en tehnyt käytännössä yhtään damagea koska en mä edes osunu punasiin, tankkimercci soolos kaikki. Jos tuli liian kova pulli niin spammasin slowit mobeihin niin tankkimercci tankkas vielä helpommin ne Tongue  Sitten heitin rupista hiiliä mercciin välillä.

Eli ongelmahan tossa punasten soolouksessa/duouksessa on just se, ettei niihin itse oikein voi osua. Mercci sen sijaan osuu ihan hyvinkin. Kyllä valkosissa yms se depsi mulla oli paljon kovempaa, aina sitä sai agrot kun hakkasi mörrejä mihin osuukin.
Logged
Welyathan
Guest
« Reply #22 on: May 28, 2009, 15:40:56 »

Mjoo, mä en clericilla tietysti mitään agroja oo ottanut kun en ees osu melkeen mihinkään. Nyt oon nostellu 1h blunttia reilut 100 pinnaa kun campin ancient cyclopsia OOT:lla kun mobit oli sinisii ja vaaleensinisii. Punasiakin on tullut oteltua melko vähän kun menin gukiin levelillä 15 ja tulin sieltä ulos levelillä 47. Punaset osu siihen lvl 30 tienoille kun siirryin lgukiin ja sillon levelit kyllä lensi, 28-40 yhes illas. Nyt kun 1h blunt on 160/210 niin en edelleenkään lyö kovempaa kuin 10 pts kun mercci hakkaa 120 pts per miekka kun se dual weildaa. Toi 120 on sen verran kova numero että rupesin miettimään et mahtaako samantasonen melee dps ees päästä tohon. Bersekeriä vois kokeilla mutta arveluttaa se puhdas 2h touhu. Ainahan parhaat totaalidamaget sai dual weildaamalla.
Logged
Welyathan
Guest
« Reply #23 on: May 28, 2009, 21:06:23 »

Kaikki mahdolliset viimevuosien härpäke pelit on tullu nähtyä (paitsi DF, eikä tartte nähdä). EQssa on edelleen ihan yhtä paljon viihdettä ja PvE haastetta kuin missä tahansa muussa pelissä. Aika on vaan ajanut tästä ohi, noissa kahessa dungeonissa mitä nyt oon soolonnu viimeset 35  leveliä, Guk ja HS, ei ole juuri muita näkynyt.
Logged
Naakka
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles
*****

Karma: -33
Offline

Posts: 12158


Shit Lord


« Reply #24 on: May 28, 2009, 22:46:09 »

No se nyt on ihan normaalia ettei noin vanhassa pelissä nubualueilla juuri ketään ole, etenkin kun levelointi on nykyään noin vauhdikasta. Joskus nubualueilla näkee sitten haippareita kun ne juoksee jonkun fabled mörrin perässä, muuten on aika hiljasta kyllä.
Aah niitä muistoja ku commonsin tunnelissa oli niin paljon väkeä hieromassa kauppoja ettei nuhapumppu enää meinannut jaksaa pyörittää Smiley
Logged
Pages: 1 [2] Print 
« previous next »
Jump to:  


Login with username, password and session length

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines