Welcome, Guest. Please login or register. September 18, 2019, 01:19:05 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  Warhammer Online: The Age of Reckoning (Moderator: Loranth)
| | |-+  Patch 1.06
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: Patch 1.06  (Read 3144 times)
Calinur
writer of chronicles
*****

Karma: 1
Offline

Gender: Male
Posts: 775

Mutsis oli...


« on: December 03, 2008, 13:37:37 »

Update 8:00 CET: All servers are now shut down and the patching process is underway.

Update 11:40 CET: The 1.0.6 patch is now Live on all European servers. We’ve also applied some recent and vital changes to the RvR Zone Control system. These changes will reduce the amount of time necessary to capture a Tier 4 zone as well as place more emphasis on open field RvR.

Battlefield Objectives and Keep contributions have been increased.

PvE contribution has been decreased.

Prior Zone control contribution has been decreased.

The amount of Scenario Victory Points to take a zone has been decreased.

Sorsa: http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en285&lang=en

Patch notes: http://img.war-europe.com/syndic_img/news/patches/Patch106_EN.html
Logged
Hemet
Guildmember: Darkfall
melee healer
writer of chronicles
*****

Karma: 2
Offline

Gender: Male
Posts: 2717



« Reply #1 on: December 03, 2008, 16:34:14 »

Kohtuullisen hyvä patchi. Mitään sen mullistavampaa en nää, mutta gameplayn osalta paljon hyviä muutoksia.
Logged

Now playing: As Vahearun on Darkfall: Unholy Wars. Other nicknames from the past: Raphael, Hemet.

BAT/UO/EQ/AO/SB/DAoC/EQ2/WoW/EVE/LotRO/AoC/WAR/DF/..
Geryon
CEO, Veturi Corporation
writer of chronicles
*****

Karma: -6
Offline

Posts: 1336


« Reply #2 on: December 03, 2008, 16:37:25 »

Pari dokumentoimatonta featurea:
Kaikki UI-asetukset resetoitu eli joutuu säätämään uusiks joka ikkunan paikan.
Jokaisen spellin, jossa on casttime lopussa on nyt sellanen puolen sekunnin vammajumitus eli kaikki spellit on puoli sekuntia hitaampia castia. Ei koske instaspellejä.
Logged
Calinur
writer of chronicles
*****

Karma: 1
Offline

Gender: Male
Posts: 775

Mutsis oli...


« Reply #3 on: December 03, 2008, 16:42:08 »

Ja jos haluatte draamaa niin eikun lukemaan warhammer alliancen foorumia, on meinaan sellanen itku ja hammaster kiristys menos siellä ettei rajaa, lähinnä siis BW osiolla Cheesy

Just tässä neuvottelen yli-päällikön kanssa jos voisin sluibailla illan toimista ja pistää pelit pystyyn, saas nähä kuinka käy Smiley
Logged
Geryon
CEO, Veturi Corporation
writer of chronicles
*****

Karma: -6
Offline

Posts: 1336


« Reply #4 on: December 03, 2008, 16:48:38 »

BW:ta vituttanee se kun detonaten damage tippui kolmasosaan Smiley hähähähä
Logged
Calinur
writer of chronicles
*****

Karma: 1
Offline

Gender: Male
Posts: 775

Mutsis oli...


« Reply #5 on: December 03, 2008, 18:17:35 »

Juuh, se on kait se suurin syy miksi siellä viilletään ranteita auki ja cancel accoa, good riddance.

Valittavat että ei saa tehtyä enää yhtään damagea, tietysti jättävät huomioimatta ne hyvät pelaajat jotka sopeutuivat muutoksiin ja on jopa mainittu että teki patchin jälkeenkin 140k -250k damagea T3 scenassa...

Toivon mukaan tuolla tavalla saadaan karsittua kaikki peelot pois jotka tosiaan pelas BWtä vain sen takia ku se tosiaan oli aika overpowered classi tietyllä saralla.
Logged
Loranth
moderator
writer of chronicles
*****

Karma: -4
Offline

Gender: Male
Posts: 1736

Jumala


« Reply #6 on: December 03, 2008, 21:20:14 »

Pari dokumentoimatonta featurea:
Kaikki UI-asetukset resetoitu eli joutuu säätämään uusiks joka ikkunan paikan.
Jokaisen spellin, jossa on casttime lopussa on nyt sellanen puolen sekunnin vammajumitus eli kaikki spellit on puoli sekuntia hitaampia castia. Ei koske instaspellejä.

Patch noteissa:
"As a result of these changes players may experience spell animation looping or a slight pause after completing a spell cast in certain environments. We are aware of concerns players are expressing over these changes and are closely monitoring the issue. We are working on a fix to eliminate the graphical delay after the completion of a spell or ability."
Logged

Althen / Rift
Farthon / BatMUD
Aka. Felen, Zeoni, Tziel, Vazil
Warhammer, Shadowbane, AC2, Eve, WoW, EQ2, SWG, DAoC, AO, Lotro, etc - Retired
Loranth
moderator
writer of chronicles
*****

Karma: -4
Offline

Gender: Male
Posts: 1736

Jumala


« Reply #7 on: December 03, 2008, 21:21:47 »

"Detonate: Fixed an issue with Detonate that was causing the full amount of the spell to hit per tick, rather than being dispersed over the duration of the spell."

Ei ihme, että tippu kolmasosaan damage Wink
Logged

Althen / Rift
Farthon / BatMUD
Aka. Felen, Zeoni, Tziel, Vazil
Warhammer, Shadowbane, AC2, Eve, WoW, EQ2, SWG, DAoC, AO, Lotro, etc - Retired
Loranth
moderator
writer of chronicles
*****

Karma: -4
Offline

Gender: Male
Posts: 1736

Jumala


« Reply #8 on: December 03, 2008, 23:13:19 »

Vammasta kyl, tää patchi toi liikaa suffelii DoK:lle ja sen pelaaminen oli jo muutenkin paljon kivempaa ku shamaanin.. YNF! Pitäs kiukuttaa shamaania, mut DoK oli niin paljon kivempi pelata soolona.. graaah!

WHINE KRUIK! Shamaaneille suffelia kans! Ne teki DoK:sta viable main healerinkin jopa, tai noh isommat DoK:t voi asiasta kertoa että toimiiko se chalice + muut suffelit nyt vai ei tuossa roolissa...
Logged

Althen / Rift
Farthon / BatMUD
Aka. Felen, Zeoni, Tziel, Vazil
Warhammer, Shadowbane, AC2, Eve, WoW, EQ2, SWG, DAoC, AO, Lotro, etc - Retired
Turttisamu
poemist
**

Karma: 0
Offline

Gender: Male
Posts: 98


« Reply #9 on: December 03, 2008, 23:48:20 »

Korjasivat Chosenin Mixed defenses tacticin vihdoinkin. Ennen patchia se oli loistava: ainakun blockas hyökkäyksen parry chanse nous 0% mahtavan 0 sekunnin ajan. Nyt se sentään nostaa sitä parrya 25% viideks sekunniks
Logged

I will kill you until you die!

Playing as Laordaz in WAR
Calinur
writer of chronicles
*****

Karma: 1
Offline

Gender: Male
Posts: 775

Mutsis oli...


« Reply #10 on: December 04, 2008, 08:27:07 »

Vammasta kyl, tää patchi toi liikaa suffelii DoK:lle ja sen pelaaminen oli jo muutenkin paljon kivempaa ku shamaanin.. YNF! Pitäs kiukuttaa shamaania, mut DoK oli niin paljon kivempi pelata soolona.. graaah!

WHINE KRUIK! Shamaaneille suffelia kans! Ne teki DoK:sta viable main healerinkin jopa, tai noh isommat DoK:t voi asiasta kertoa että toimiiko se chalice + muut suffelit nyt vai ei tuossa roolissa...

Eilen sain sit lopuksi BGn viittä vaille lvl8 ja vaihdoin Shamaaniin kun ei noita hiilereitä tuntunut olevan, oli kyllä kiva fiilis ku oikeesti sateli grouppi pyyntöjä aika tiuhaan tahtiin ja suurin osa scenaarioista meni joko ainoona hiilerinä tai sitten maksimissaan toisen shamaanin kanssa. Ensivaikutelma T1 maisemista on kyllä että ei tarttennut pelätä knihtejä juuri ollenkaan vaan sai suht rauhassa parannella omaa porukaa, ei ne saanut mitään aikaseksi ku iholle tulivat.

Tietty tulevaisuus näyttää miten mennään, luulen että ku porukka oppii pelaamaan uusia classeja niin alkaa läski tummumaan kummasti paremmin Cheesy
Logged
Geryon
CEO, Veturi Corporation
writer of chronicles
*****

Karma: -6
Offline

Posts: 1336


« Reply #11 on: December 04, 2008, 13:17:57 »

Knightin juttu on ne aurat ja ne on todella voimakkaita, mutta ne ei oikeen pääse oikeuksiinsa ennen kuin loppupeleissä kun jengillä on enempi resistiä ja knight debuffaa ympäristöään -378 all resist auralla ja omaa grouppiaan +378 allresist auralla. 20% kaikista orderin tyypeistä on kuitenkin bright wizardeja ja ne kaikki hyötyy tuosta huomattavasti. Low leveleillä kellään ei oo resistejä niin se efekti ei oo niin paha. Chosenin aurat sai myös buffia ilmeisesti samalle tasolle KoTBS:n aurojen kanssa eli eiköhän tilanne oo siltä osin tasan kuitenkin molemmille osapuolille.
Logged
Calinur
writer of chronicles
*****

Karma: 1
Offline

Gender: Male
Posts: 775

Mutsis oli...


« Reply #12 on: December 04, 2008, 23:16:32 »

Pakko vielä laittaa vähän mietteitä tän illan peleistä...

1) Shamaanin arvostus noussut kyllä moninkertaseksi, tai yleisesti healerien. Johtunee siitä että meitä ei kauheesti tällä hetkellä ole hiilailemassa joten nekin vähät mitkä on on paras pitää hengissä, eli aika hyvin porukka seuraa tilannetta.

2) Vasta lvl12 mutta jotenkin tuntuu että ennen patchia mä kuolin helpommin/nopeemmin jos tuli esim. kasa WHta iholle, nyt kestää mukavasti...tietysti aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta Sad

3) Porukka valittaa boardeilla ym että Shamaanilla on jotain viiveitä loitsuissa ja muutenkin olis huonompi, en ole huomannut mitään vikaa mutta tässäkin varmaan vaikuttaa alhainen lvl.

4) Ilmeisesti no lifettäjät ovat saaneet BGt reilusti korkeimmille tasoille koska on havaittavissa selkeä tasapainoittuminen muiden luokkien kesken, ei siis enää 8-10 BGtä per scenario. Healerit silti loistavat poissaolollaan aika usein Sad

5) Scenoissa olin tänään (pelasin joku 15~) muistaakseni 12 kertaa ykönen healeissa, ei sinällään sano mitään mutta muut kerrat ykkös sijan vei ja yleensä seuraavat sijat myös, DoK eli niitä on selkeesti paranneltu ja rankasti. Olivat myös kärkisijoilla damagessa...muistelisin näin.

6) Kivaa on, toivottavasti jatkuu....ai joo, enemmän oli myös toimintaa ORvR osastolla, sielläkin meni kaik ok Smiley

Over and Out
« Last Edit: December 04, 2008, 23:17:37 by Calinur » Logged
Hemet
Guildmember: Darkfall
melee healer
writer of chronicles
*****

Karma: 2
Offline

Gender: Male
Posts: 2717



« Reply #13 on: December 05, 2008, 15:25:39 »

Tuosta DoK hommasta olen samaa mieltä, ihan sairaan kovaksi yhtäkkiä tullut mun hahmo. Oon healspec ja vedän tuolla frontline meleessä naureskellen eteenpäin. Tokikaan en edelleenkään pärjää oikeille tankkihahmoille, mutta nyt classin speksi ns. toimii-- eli pehmeämpien (witch hunter, bw jne.) hahmoluokkien kimppuun vaan suoraan.

Kivaa. Pystyy tekeen muutakin kuin semi-healaamaan.
Logged

Now playing: As Vahearun on Darkfall: Unholy Wars. Other nicknames from the past: Raphael, Hemet.

BAT/UO/EQ/AO/SB/DAoC/EQ2/WoW/EVE/LotRO/AoC/WAR/DF/..
Loranth
moderator
writer of chronicles
*****

Karma: -4
Offline

Gender: Male
Posts: 1736

Jumala


« Reply #14 on: December 08, 2008, 16:48:43 »

Healspecis o vaan kovimmat damage+healburst skillit joilla pysyt hengis siel eturivis eli rend soul Wink

Mut jooh, DoK on saanut tunee ylös mikä on ihan hyvä, pelkään vaan että jos korjaavat pari skilliä vielä toimimaan niinkuin noi descriptionit sanoo niin tulee ihan overpower. Sääli vaan et kaikki taktiikat ja suurin osa skilleistä o iha kuraa mitä nois speccitreessä o, torture o iha paskaa (tosin sillä soolotan viel).
Logged

Althen / Rift
Farthon / BatMUD
Aka. Felen, Zeoni, Tziel, Vazil
Warhammer, Shadowbane, AC2, Eve, WoW, EQ2, SWG, DAoC, AO, Lotro, etc - Retired
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  


Login with username, password and session length

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines