Welcome, Guest. Please login or register. September 18, 2019, 01:27:08 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  Warhammer Online: The Age of Reckoning (Moderator: Loranth)
| | |-+  Peliin kiinnipääsy
« previous next »
Pages: 1 2 [3] Print
Author Topic: Peliin kiinnipääsy  (Read 7173 times)
Loranth
moderator
writer of chronicles

Jumala

« Reply #30 on: January 21, 2009, 19:55:30 »

Teknisestä toteutuksesta mulla oli myös hyvin paljon sanottavaa. Sit jos ei oo warhammer fanipoika vuosien takaa ni ei ehkä oo sellasii lisäongelmii mitä mulla oli IMMERSION(tm) suhteen.
Giev diiteils.

Quote from: Naakka
Jaa siis se hiiritargeting ei toimi vieläkään, siis ilman modia. Ompas perseestä koska mulle se oli yks gamebreakeri.

WARis npcn tappaminen pve servolla vaatii 0 keskittymistä ku 99% mörreistä ei ees baffaa!

warhammerin pvp juttu on kyllä hauskaa, mutta serverien tyhjyys sekä pelin twitch aspektiin nähden laittoman kankea käyttöliittymä/kontrollit kyllä kalvavat :/

Mun mielestäni koko peli vaikuttaa jotenki tyhjemmältä. Olikoha niillä server limitti 200 per puoli ja nyt kun 100 on lopettanut niin koko peli kaikuu tyhjyyttään...

Eli kädessä on kaks paskaa peliä! WARissa on hauskat hetkensä, mutta warin hauskuus perustuu skenaarioihin ja keeppijuttuihin jotka loppupeleissä on monotonia-asteikolla jossain karzhan/bg grindin kohilla.

Tommonen konsolipelinnäkönen mmo light

Kuolemahan vaan resettaa hp:t. Soolona saa joku 50% enemmän expaa ku groupassa vaikka kuolis koko ajan. Ei oo pelaajan vika jos peli on tehty niin. Pelissä ei myöskään yleensäkään kannata tehdä mitään muuta kuin ajaa (soolona) skenaarioita, koska skenaariot on rewardinsa puolesta ihan ylätunessa

Miks mun pitää perustella sulle "miten se on yhtään huonompi kun missään muuallakaan"?
En mä puhu muista peleistä, mä puhun warista missä mun mielipiteeni mukaan pve on osoittautunut yhtä kiinnostavaksi kuin esimerkiksi shadowbanessa. Muilla peleillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Toi kiteyttää pelin pven älyllisyyden muutenkin aika hyvin. Mobit tyhmiä kuin saappaat, questit niin peruskauraa että vain 10v vanhassa pelissä vois hyväksyä sellaset, PQuiden lisäksi ei mitään merkittävämpää contenttia. Valitettavasti pitää sanoa, että paskin pve mitä oon vähään aikaan nähnyt.

Tossapa noi kaikki, sitten itku alko jo ennen ku se ilmesty edes. Silti mies jaksaa ajaa jotain WoW PvE grindia viidellä eri charrulla vaikka se on ihan yhtä paskaa ku warhammeris, ja questit o vielä helpompia. Mutta jooh, enpä jaksa tästä enää lollotella enempää. Parempi vaan ettei tuu whinee peliin asti Wink

Althen / Rift
Farthon / BatMUD
Aka. Felen, Zeoni, Tziel, Vazil
Warhammer, Shadowbane, AC2, Eve, WoW, EQ2, SWG, DAoC, AO, Lotro, etc - Retired
Viikinki
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles

« Reply #31 on: January 21, 2009, 20:01:15 »

Melkee sanosin et WOW questit on kyl vaikeampia, ei paljoa, mut vähän:) Muuten ei nyt ihan kauheen kovin väärin!
Loranth
moderator
writer of chronicles

Jumala

« Reply #32 on: January 21, 2009, 20:22:59 »

En muista et wowissa ikinä tartti ettiä missä se monsu oikeen o vaan GPS vie aina täysin oikeaan paikkaan. Warhammeris o joutunut ettii että missäs se kaveri on, mutta jooh, aika simppeleit ja paskoi ne on molemmissa Wink Daocissa sentään joutu lukeen descin että löytää sen. Tosin kaikki tais käyttää jotain warcrytä ja gps:ää myöhemmin.. laiskat passkiaiset, Raumarik kolmas joki keskellä! selkee!

Althen / Rift
Farthon / BatMUD
Aka. Felen, Zeoni, Tziel, Vazil
Warhammer, Shadowbane, AC2, Eve, WoW, EQ2, SWG, DAoC, AO, Lotro, etc - Retired
Viikinki
writer of chronicles

« Reply #33 on: January 21, 2009, 20:24:01 »

Siis hetkinen toiha o just toisinpäin, WoWis eioo GPSää mut Warhammeris on?
Naakka
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #34 on: January 21, 2009, 20:41:10 »

Mitä helvettiä sä lortsu horiset? Wowissa nimenomaan joutuu lukemaan edes descit että tietää mitä pitää tehä ja missä, warhammeris ei ikin tarvinnu tehä sitä.

Nykyään tosin on QuestHelper addon, mutta se ei ole mikään blizzun viritys.
« Last Edit: January 21, 2009, 20:43:22 by Naakka » Logged
Viikinki
writer of chronicles

« Reply #35 on: January 21, 2009, 20:51:17 »

Siis oikeasti wowis joutuu lukee quest descit nykysin? Kyl mulle 95% questeist on ihan ne objectivet riittäny sillonku itse viel pelasin vai onko ne questit oikeasti hienompia nyt wotlk:ssa, niin paljon hienompia ettei riitä tietää et pitää tappaa 5 kettua ja polttaa 1 teltta?
Naakka
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #36 on: January 21, 2009, 21:01:09 »

Kyllähän sun pitää lukea questi että tiedät että sun pitää polttaa se teltta. Warhammerissa sun mapissas on punanen täplä joka ensinnäkin kertoo sulle että sinne pitää mennä, toiseks mouseover kertoo sulle tarkkaan mitä siellä pitää tehdä. Mut ihan sama en nyt rupee tästäki vääntämään, minä en tätä gps aspektia keskusteluun tullut vaan joku itseään koipeen hakkaava Smiley
Pages: 1 2 [3] Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length