Welcome, Guest. Please login or register. September 18, 2019, 00:42:12 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  Warhammer Online: The Age of Reckoning (Moderator: Loranth)
| | |-+  1.3.2 patch notes
« previous next »
Pages: [1] Print
Author Topic: 1.3.2 patch notes  (Read 2202 times)
Alaera
novelist
***

Karma: 2
Offline

Posts: 185


« on: October 09, 2009, 08:00:56 »

http://forums.war-europe.com/warhammeronline/board/message?board.id=generaldiscussionEN&thread.id=11442

Ja että semmosta pätsiä pukkaa.
Logged

Viiittu mä mitään osaa mut mennään vaan, mä tapan ne kaikki.
Cooron
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles
*****

Karma: -1
Offline

Gender: Male
Posts: 3042


Wanna see my epix?


« Reply #1 on: October 09, 2009, 08:41:06 »

Kun nuo lukaisi läpi niin kävi selväksi, että peli on kuolemassa.

Startteri alueet niputetaan yhteen kun ei ole pelaajia. RvR striimlainataan kun ei ole pelaajia. Uusia pelaajia ei ole varmaan yhtään, joten apprenticeship hoitaa homman kotiin ja jo tasolta yksi pääsee mukaan loppupeliin. Ei tarvi pettyä tyhjään maailmaan siinä välissä.
Logged

MMORPG addict looking for the next fix.
Pahamuu, Otus, Teuras, Cooron, Cordain, DesyncDevil
Noitatohtori
writer of chronicles
*****

Karma: 2
Offline

Posts: 3917


« Reply #2 on: October 09, 2009, 08:45:57 »

no tuo nyt ei ole yllätys kun peli oli clientiltaan ja ulkoasultaan wowin vammainen pikkuveli, sitten siihen vielä idioottimaiset batlegroundit niin eipä kyllä mieli tee peliin mennä.
Oikeastaan ainoa hyvä juttu pelissä oli keeppi valtaukset, jotka olisi voinut toteuttaa paremmin.
Logged

Suolistaja Mora
Geryon
CEO, Veturi Corporation
writer of chronicles
*****

Karma: -6
Offline

Posts: 1336


« Reply #3 on: October 09, 2009, 10:35:08 »

Eniten vialla Warhammerissa oli balanssi. Class balance oli koko ajan vituillaan ja esim zealotille ei oo puolessa vuodessa tehty yhtään mitään. Mutta vielä pahempi moka oli se, että ei ollu mitään mekanismia joka olis pitäny serverit balanssissa. Päinvastoin se puoli kummalla oli enempi jengiä voitti ja sai rewardia ja se puoli jolla oli vähemmän jengiä sai vaan turpaansa ja ne zergattiin nurin koko ajan.
Logged
Cooron
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles
*****

Karma: -1
Offline

Gender: Male
Posts: 3042


Wanna see my epix?


« Reply #4 on: October 09, 2009, 12:44:01 »

Itse tykkäsin pelin grafiikoista. Pirteät värit ja sarjakuvamainen ote on mielestäni parempi kuin tylsärealistinen maisema. Jälkimmäisen ongelmia kun ovat tekniikan rajoittavuus ja sen myötä mielikuvituksellisuuden puute maailmassa. AoC graffat oli toki näyttäviä, mutta maailma oli paskanruskeaa sekamössöä täynnä muka-oikeannäköisiä otuksia.

Grafiikan tyyli, vaikka kovin samantyylinen, on selvästi parempi kuin WOWissa. Ei ehkä niin paljoa erikoisefektejä sun muuta, mutta tunnelmaa riittävästi.


Class vahvuudet ei hirveästi itseä paina, mutta tuo servun kokonaisbalanssi oli kyllä iso kompastuskivi. Käytännössä kivi-paperi-sakset pvp muuttui kolikon heittoon siitä, kummalla puolella sattui olemaan enemmän väkeä.
Logged

MMORPG addict looking for the next fix.
Pahamuu, Otus, Teuras, Cooron, Cordain, DesyncDevil
Selkkaus
writer of chronicles
*****

Karma: -1
Offline

Gender: Male
Posts: 1636


« Reply #5 on: October 09, 2009, 13:43:05 »

hemmetti et oli mielenkiintone pätsnuotti, pitäsköhä lukasta viel toiseen kertaan
Logged

Battlefield Heroes:
Valtakunnallinen Armeija
"Selkkaus" - Konekiväärimies (13)
"Vanha-hippi" - Sotilas (13)
"Jepari" - Kommando (13)
Naakka
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles
*****

Karma: -33
Offline

Posts: 12158


Shit Lord


« Reply #6 on: October 09, 2009, 19:43:11 »

Sillonkun pelasin kukkaispuolella niin vitutti miten hankalia zealotit oli...mikäs tää ongelma nyt on? Paitsi tietysti se, että zealotit oli hankalia!

Enkä edelleenkään tajua iänikuista class balance ongelmaa jos realmit/puolet on balanssissa.
Logged
Geryon
CEO, Veturi Corporation
writer of chronicles
*****

Karma: -6
Offline

Posts: 1336


« Reply #7 on: October 09, 2009, 20:10:35 »

Sepä se kun ne realmit ei ollu lähellekään balanssissa.
Logged
Pages: [1] Print 
« previous next »
Jump to:  


Login with username, password and session length

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines