Mä en löydä veturi kiltaa mistään, vaikka se vielä jokin aika sitten oli hengissä. pitääköhän se kaivaa juuri oikealta ywain serveriltä vai riittääkö clusteri... miten toi itteasiassa edes toimii toi clusterijuttu...
Veturi, jo pitkään mm merlinillä, oli ainoastaan Sarman käsissä. Kukaan muu ei pelannu. Ite olin Drunk Butchereissa sinä aikana kun molemmat pelattiin yhtäaikaa, että saatiin claimattua kaksi tornia kun itse piti väkertää actionia kun ei muuten ollut.
Pve tuossa pelissä oli jo noin 5v sitten pelkkä vitsi. Että jos sen takia kaipaa takaisin peliin, niin ihan turhaan.
Nykyään sieltä saa 2vk ilmasta peliaikaa, mutta accojen avaaminen on työlästä. Pitää eka tehdä EA account jos semmoista ei jo ole, sitten logata sillä sisään mythic/biowaren account centeriin, ja linkata vanhat master accountit sitä vasten.
Tämän jälkeen pitää uudelleen subscribee daocciin, syöttää billing infot ja canceloida (jos ei halua alkaa maksamaan 2vk jälkeen).
Ja suosittelen vakavissani sitä että eka asentaa ja pätsää pelin ennenkuin ees kokeilee ylläolevaa. muuten menee trialista päivä kaksi hukkaan ellei nyt satu oleen 100m linkin takana. Download on jotain 4g kun se alkaa pätsäileen. Ellei jopa itseasiassa enemmän...
Freeshardit (eli itseasiassa uthgard) on kait ihan jees. Sitä jopa kehitetään aktiivisesti. Ja mikä parasta, buffbotit on kiellettyjä. Tosin pve:ssä niitä kaipaisi. Plus sieltä on Toa jätetty pois, eivät ole edes yrittäneet toteuttaa sitä kaaosta.
Siellä pve on hieman haastavampaa, mutta mosat ovat edelleenkin daoc maisesti todella tyhmiä ja mitään yllättävää ei satu muutoin kuin bugaavan pathingin toimesta (joka itseasiassa muuttuu omassa mielessä featureksi nopeasti ja sitten sitä alkaa abuseen, esim tappamalla punaisia caster classilla)
RvR on nykyään oikeastaan vitsi. Siellä ajaa zergejä, jotka eivät kunnioita ihmisiä jotka haluavat ajaa grouppeja grouppeja vastaan. Soolojia tapetaan surutta, matsit zergataan nurin surutta, koska realm pointsit on niin kivoja. Jos jossain nähdään reilu matsi, niin siihen pitää addaa, koska eihän reiluja matseja ole olemassakaan pelissä nimeltä daoc kun se on niin "imbalanced"

Niin ja balance on kyllä oikeasti rikki. Monta todella yberiä klassia pelissä, joita ei suostuta fixaamaan. Onneksi setään joka realmilla on omansa, tai kuusi.