Welcome, Guest. Please login or register. October 08, 2022, 00:37:21 EET 
Home | Help | Search | Calendar | Login | Register

+  VETURI Guildhouse.net's Message boards
|-+  The History: mostly inactive
| |-+  Rift
| | |-+  Rift
« previous next »
Pages: [1] 2 3 ... 9 Print
Author Topic: Rift  (Read 43805 times)
pouget
writer of chronicles

Abbalah Gorg!

« on: October 22, 2010, 12:01:43 »

Tommonen tulossa ensi vuonna. High fantasya, mutta jos on tarpeeksi mielenkiintoisesti tehty, kai sitäkin jaksaisi. PvP:täkin jossain muodossa tarjolla. Beta tulossa vielä tänä vuonna. Täytyypi koklata, jos betaan sattuu pääsemään.

Eurogamerin hands on: http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-20-rift-planes-of-telara-hands-on

Official site: http://www.riftgame.com/en/

GW2.
Viikinki
Guildmember: Darkfall
writer of chronicles

« Reply #1 on: October 22, 2010, 15:12:59 »

kUULOSTAA TOSI GENEERISELTÄ KYLLÄ, BLAH.
Calinur
writer of chronicles

Mutsis oli...

« Reply #2 on: December 26, 2010, 15:36:13 »

Onkos tätä kukaan muuten testaillut betan muodossa?

Itsehän sain kutsun seuraavaan betaan joka alkaa tiistaina muistaakseni GMT 18.00 ja kestää perjantaihin GMT 18.00 saakka joten saapi nähdä kuinka tuo on väsätty :/
saarni
writer of chronicles

like talking to an officer ,)

« Reply #3 on: December 27, 2010, 10:53:19 »

generic next generation mmo

Naakka <lvl60 DELETOR!
Nakkaa lvl60 Moderator (semi-retired)

gardening, knitting, handicrafts, quilts, sewing! ( nämä lisätty vaan botteja varten!
Canardian
writer of chronicles

Fire Mage

« Reply #4 on: December 27, 2010, 22:07:34 »

Sama idea ku AM:ssä, että voi rakentaa itse classinsa pelkkien skillien perusteella.

-LOTRO - Vigg - 16 Dwarf Guardian, EVE - Imperaattori - Raven / Lvl 4 mis, WoW - Lumooja - 70 UD Mage (Fire Spec), WoW - Hoitsu 42 UD Priest (Holy Spec), Saalistaja - 30 Orc Hunter (Beast Spec), EQ - Lumooja - 70 Enc, EQ - Papitar - 56 Clr, EQ2 - Lumooja - 20 Wiz, SWG - Lumooja - Bounty Hunter, AO - Robotti - 86 Eng, AO - Hoitsu - 110 Doctor, DAoC - Lumooja - 12 RM
Hehku
author

« Reply #5 on: December 28, 2010, 18:28:56 »

Sama idea ku AM:ssä, että voi rakentaa itse classinsa pelkkien skillien perusteella.
jaa onko?: http://forums.riftgame.com/showthread.php?15865-How-does-Class-Soul-work&p=338280&viewfull=1#post338280

DDO/WoW/AoC/war/Aion/RoM/Go/rl/os/Gw2/Teso
Canardian
writer of chronicles

Fire Mage

« Reply #6 on: December 28, 2010, 22:40:22 »

Jaa, se on nerffattu paskaks jo ennenku se on ilmestyny. Noh, parempi niin, ni ei hukkaa aikaa ja rahaa siihen kun peli toimii pari kuukautta ennenku se nerffataan.

First rule of AM is: You don't nerf a game.
Second rule of AM is: You don't nerf a game.
Third rule of AM is: You follow this and the following and previous rules.
Fourth rule of AM is: If you see game that is nerfed, you better tell everyone about it and don't play that game ever again.
Fifth rule of AM is: If you really need to nerf a game, you make other classes more powerful, but with a consequence.
« Last Edit: December 28, 2010, 22:46:27 by Lumooja » Logged

-LOTRO - Vigg - 16 Dwarf Guardian, EVE - Imperaattori - Raven / Lvl 4 mis, WoW - Lumooja - 70 UD Mage (Fire Spec), WoW - Hoitsu 42 UD Priest (Holy Spec), Saalistaja - 30 Orc Hunter (Beast Spec), EQ - Lumooja - 70 Enc, EQ - Papitar - 56 Clr, EQ2 - Lumooja - 20 Wiz, SWG - Lumooja - Bounty Hunter, AO - Robotti - 86 Eng, AO - Hoitsu - 110 Doctor, DAoC - Lumooja - 12 RM
Naakka
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #7 on: December 29, 2010, 00:25:04 »

First rule of AM is: you don't talk about AM
Canardian
writer of chronicles

Fire Mage

« Reply #8 on: December 29, 2010, 01:53:12 »

Hmm, interesting turn Smiley
Touché!

Calinur
writer of chronicles

Mutsis oli...

« Reply #9 on: December 30, 2010, 19:52:22 »

No enpä päässyt edes kokeilemaan kun tuli niin sanottu 89/49% error koko ajan mutta enpähän ollut ainoa, harmi vain että ei tullut mitään vastausta useisiin testaajien huuteluihin aiheesta. Kokeiltu vaik minkälaista kikkaa jolla jotkut sai toimimaan mutta tuloksetta joten voin rauhassa sanoa että CDt mikroon, kokeilematta paska peli :/
pouget
writer of chronicles

Abbalah Gorg!

« Reply #10 on: February 08, 2011, 14:03:51 »

Mä oon nyt jonkin verran kokeillut tätä. Käytännössä tämä on sama kuin WAR, mutta hiukan eri teemalla. Löytyy mm. public questit, war frontit (battlegroundit) ja open pvp. Ihan mukavaa mättöä, mutta ei WARiakaan jaksanu level cappiin pelata, niin vähän kahden vaiheilla siitä, pitäisikö tähänkään lähteä. Stabiililta ja toimivalta vaikuttaa teknisesti.

Lvl12 asti pelailin. Tuohon pääsin n. 6 tunnin peliajalla soolotellen (poislukien public questit). En siis osaa sanoa mitään meneekö homma grindaamiseksi myöhemmillä leveleillä. Drunkeista Suortti oli jo lvl34, eli kauhian kauaa ei leveloiminen ainakaan kestä.

Open beta alkaa 15.2., jos nyt kiinnostaa käydä vilkasemassa.

GW2.
Naakka
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #11 on: February 09, 2011, 08:40:54 »

mites pelattavuus? WARin imho suurin vika oli se laginen kulmikas paska pelituntuma mikä siinä oli
pouget
writer of chronicles

Abbalah Gorg!

« Reply #12 on: February 09, 2011, 08:45:41 »

En itse huomannut mitään isompia lägejä, mutta kannattanee itse kokeilla tuota open betaa. Mun mielestä liikkuminen ja tappelu oli vähintään riittävän jouhevaa.

Pelimoottorista sen verran, että pyörii mun vanhalla koneella medium- asetuksilla (eka medium asetukset, sit varjot pois) suht hyvin resolla 1600x1200, vaikka mulla on vain 2GB RAMmia ja ikivanha Nvivian 8800GTS 320MB:n muistilla. Prossu on Interlin dualcore 2,4GHz. Jos on VOIMAA laittaa asetukset kaakkoon, niin silmäkarkkiakin on ihan riittävästi.

GW2.
Viikinki
writer of chronicles

« Reply #13 on: February 09, 2011, 09:57:04 »

mites pelattavuus? WARin imho suurin vika oli se laginen kulmikas paska pelituntuma mikä siinä oli
WARin suurin vika sulle oli et olit vääräl puolel.
Naakka
writer of chronicles

Shit Lord

« Reply #14 on: February 09, 2011, 10:12:14 »

WARin suurin vika sulle oli et olit vääräl puolel.

Mitenni! Olin ensin toisella puolella, sitten dellin hahmot ja tulin toiselle puolelle! Eli olin jokapuolel! Multiploiduin ja olin monena!
Pages: [1] 2 3 ... 9 Print 
« previous next »
Jump to:  

Login with username, password and session length